Op welke site kan je gamecards kopen voor de ps3?

Ik wil ze niet thuisbezorgd maar gewoon de code op me beeldscherm direct hebben en betalen wil ik alleen met interbankieren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hier heb ik de mijne gekocht, je betaalt €1 meer maar heb je direct na dat je met Ideal(internetbankieren) betaalt hebt krijgj e het in je scherm en per email, en als je gelijkt weer besteld krijg je korting
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://psncardsdirect.nl/?gclid=CNOXlIfzgawCFQSFDgodbwqwLg
het nadeel is wel de lange levertijd het duurde bij mij wel 5 seconde voor dat hij per mail binnen was