Stopt Call Of Duty? :( meer beschrijving aub

Sommige mensen zeggen dat Call Of Duty gaat stoppen, dat alle characters dood gaan en dat het verhaal ophoud maar ik geloof hier niks van, weet iemand hier meer over? Welke Call Of Duty's komen er dan nog (inclusief mw3) ze zeggen een editie zit daar zombies bij aub meer beschrijving

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen glazen bol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij moge ze ook eve een paar jaartjes stoppen. Elk jaar komen ze weer met dezelfde ouwe koek.

Antwoorden (4)

Zowiezo komt in november Modern Warfare 3. En er is een aardige kans dat TreyArc (de makers van Black Ops) een call of duty maken. En de kans bestaat dan dat die call ot duty een zombie mode bevat. Maar in ieder geval komt volgende maand MW3 met:
-Survival Mode
-SpecOps Mode
-Multiplayer Mode
-Campaign Mode.

Dat het zal stoppen en dat iedereen doodgaat is waarschijnlijk het grootste CoD broodje-aap-verhaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na revelations komt er nog 1 deel maar het verhaal van ezio kan niet eeuwig doorgaan
Hier is geen antwoord op te geven, want het kan van de één op de andere dag dat ze stoppen of dat ze in jouw geval niet stoppen. (ik denk zelf dat het inderdaad een broodje aap verhaal is.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Call of Duty is een franchise met een dergelijke naamsbekendheid, fanschare en zulke verkoopcijfers, daar gaan ze echt niet mee stoppen, gewoon omdat het ze (in ieder geval nu) nog genoeg geld oplevert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de treyarch site hebben een ze een vacature openstaan :

Treyarch is seeking a Senior Platform Engineer for a position on the team bringing our hugely successful game to a new console.

Er komt een nieuwe playstation binnenkort en modern warfare is hun grootste release. Ze gaan in de toekomst wel een steeds groter marktaandeel verliezen aan andere shooters. vb Battlefield. Eerst hadden ze 90% nu 60%