hoe kan ik mij turtlebeach x11 of x31 aansluiten op mijn xbox als ik ook een hd pvr gebuik?

hoe sluit ik het , waar precies heb ik extra dingen nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is zo'n koptelefoon niet gewoon met usb aangesloten? Niks extra nodig lijkt me dan.

Antwoorden (1)

Kijk op de site van turtle beach. Daar staat bij elke headset een video voor aansluiting.

Black ops?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je weet blijkbaar niet dat je met een hdpvr je outputs weg neemt, maar er is een manier om aan te sluiten tegelijkrtijd, maar die zoek ik dus nog