Hoe geef je een black ops mappack over aan iemand bij de xbox?

Ik heb een vriend met leuke map packs. Nu schijnt er een mogelijkheid om die te sturen naar een ander.. Maar hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij moet op jou account ( moet je hem je ww geven en je gegevens) en dan kan hij die mappackages van jou kopiëren naar zijn ps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die mogelijkheid is er helaas niet op Xbox. Op de Playstation wel.