Is er een Flashcard voor de 3ds?

Is er een flashcard die werkt op de 3ds? Zo ja, welke en waar kan ik die kopen (winkel in den haag of betrouwbare internetshop)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Nintendo 3DS kan daardoor geblokeert worden.
Ik zou het niet doen.

Antwoorden (1)

Tuurlijk! Altijd doen! Je ds kan namelijk niet geblokkeerd worden. Alleen je kaart wel, maar dat is alleen als je met de kaart in je ds op internet gaat. Dus als je gewoon nooit met je kaart inde ds op internet gaat dan is er helemaal niks aan de hand! Misschien kan je eens op www.sidder.nl kijken. Daar heb ik ook al mijn r4 kaarten gekocht. Zeer betrouwbaar bedrijf eb levert hoge kwaliteit aan spullen! Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sidder levert geen kaarten meer, en welke werkt dan op de 3ds?