mensen met hdpvr of roxio game cap lees beschrijving?

oke ik weet alles wat ik hiervoor moet hebben, maar ik zit nou even met een probleem: moeten de kabels die je in je hd tv plugt, moeten dat component video en audio inputs of outputs zijn? want mijn tv heeft alleen maar inputs.
en als het output is is het mogelijk dat voor mijn tv extra te krijgen door middel van een soort kabel ofzoiets?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je stuurt beeld en geluid naar je tv, dus aan de tv kant moet je de inputs hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je dat 100% zeker? want bij zo'n youtube filmpje zegt die persoon juiist dat je outputs moet hebben.
mischien dat hij zich versprak ofzo maar