Hoe lang gaat het nog duren voordat ik me kan registreren voor het Playstation-Netwerk?

Als ik me probeer te registreren krijg ik de volgende melding:

PlayStation

Site Maintenance Notice

The server is currently down for maintenance.

We apologize for the inconvenience. Please try again later.

メンテナンスのお知らせ

現在、サーバーのメンテナンス中です。

大変申し訳ございませんが、しばらくしてから再度接続してください。

Gaat het nog lang duren totdat ik me wel kan registreren?

12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet dat het playstation network een tijdje geleden gehackt was. Toen is hij een hele tijd uit de lucht geweest. Maar nu doet hij het weer. Mijn man zat er gisteravond ook weer op.
Ze doen wel eens onderhoud aan het network. Dan kun je er even niet op. Later weer even proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het ligt niet aan je ps3 denk ik, probeer eens je router/wifi, apperaat de stekker er van uit tehalen en dan na enige tijd er weer in te doen+dan gelijk je ps3 aan tedoen. Bij mij help het wet wel soms.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
ik gebruik geen ps3, maar mijn pc.
en mijn internet verbinding is gewoon goed.
gewoon een na een uur of wat weer proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
hij doet het al de hele tijd niet ik probeer het al weken.
had ik ook en op een momend dan krijg je een mail en dan doet hij het