ik speel GTA san andreas voor de ps2 maar in het noorden en westen heb je gebieden waar je vier sterren kan krijgen hoe kan je dat uitspelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Politiesterren bedoel je?

Het beste antwoord

Door missies te doen. Op een gegeven moment leidt er een missie naar een ander gebied, dan krijg je geen sterren meer. Zoek een ''walkthrough'', gids of guide zoals dat heet voor gta san andreas. http://www.gtasanandreas.net/walkthrough/ is een goede.

Veelal zijn in het engels online. nederlandse versies zijn afgedrukt in boeken, en moeilijker te vinden op internet. Heb zelf ook al veel pogingen gewaagd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is echt een chille site echt een aanrader

Andere antwoorden (6)

Gewoon alle missies doen, om dit leuk te houden doe ik altijd wat dingen tussen door voor de fun, en dan ben je er zo ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een goede nederlandse website www.wikigta.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door missies te behalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je daar sterren krijgt, betekent dat je daar nog niet mag komen. Door missies te doen, kom je verder in het verhaal en dan na een tijdje speel je die gebieden vrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met Codes werkt gewoon de code doen van: geen politie achter je aan,
en als je zonder codes doet gewoon alle missies uitspelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan ik al die huizen krijgen
van gta san andreas
ik wil alle huizen hebben maar hoe
Bronnen: