Als ik een vliegtuig voor fs download waarom komt hij dan niet in me keuze map?

Kan iemand me uitleggen hoe ik een vliegtuig in me keuze map krijg om mee te vliegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Elke map die je download moet je in de map van het spel zetten. Het spel heeft dezelfde mappen als het vliegtug en je kopiëerd de inhoud er gewoon in. Bij de meeste vliegtuigen zitten ook wel instructies over hoe je ze moet installeren.