Wat moet ik doen om de batterij van mijn iPod touch 3G niet zo snel op gelaten gaan?

De batterij van Mijn iPod raakt steeds sneller op terwijl ik er eigenlijk niet veel mee doe..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nieuwe batterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je internet misschien nog aanstaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scherm helderheid lager zetten, intenet uit zetten als je het niet gebruikt, geen spelletjes spellen. zorgen dat er geen programma's opde achtergrond blijven draaien.
als je je hier een beetje aan houd doe je veel langer met je telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pagina's afsluiten vaak staan er te veel open 2 x op de ronde knop drukken dan zie je welke open staan succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien even de instellingen herstellen. Ga op je iPod touch naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen