Bij instellingen naar geluiden gaan en dan naar beltoon je kunt ze ook even horen voordat jeze instelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan! Je gaat naar instellingen, daar scrol je een klein stukje naar beneden, dan tik je op geluiden en dan op beltoon.
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt zelfs je eigen beltonen maken van je favo liedje. Het enige dat je nodig hebt is iTunes. Zo heb ik er al veel gemaakt