Heeft iemand ervaring met het flashen van de nieuwe xbox 360 slim?

Ik wil een xbox 360 slim kopen, maar ik wil hem niet voor online gebruiken. Daarom wil ik hem flashen maar ik heb nog geen goede tutorial. Wat gebeurd er precies als je je een geflashte xbox op inyernet aansluit? En kan je ook black ops en halo reach spelen want dat bleek eerst niet te kunnen. Sorry voor de vele vragen maar ik heb hier nog geen duidelijkheid over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

1. als ik jou was zou ik hem gewoon laten ombouwen door een bedrijf deze weten er meer van
2. als je een omgebouwde xbox aansluit op internet wordt je gebanned als je geen origineel spel hebt je kan wel online als je een origineel spel koopt en xbox live gold
3.je kan black ops en halo gewoon offline spelen maar als je hiermee online wilt moet je toch het originele kopen
(volgens mij heb je voor die spellen wel de nieuwste ombouw methode nodig)
3.
2.