Weet iemand leuke multiplayer games voor de Wii.

Ik heb al Wii Sports en Super Smash Bros Brawl.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Mario Party 8. Kun je met maximaal 4 spelers spelen. Dit is een spel dat bestaat uit allemaal minigames. Ik geloof meer dan 150.

Mario Kart Wii. Een erg verslavend race spel. Kun je alleen spelen of met 4 spelers tegen elkaar. Het is zelfs mogelijk om online met in totaal 12 spelers te spelen.

Wii Sport Resort. Als je nog een halve maand wil wachten, de opvolger van Wii Sports met de MotionPlus accesoire. Deze geeft bewegingen 1 op 1 weer. Bevat o.a schermen, frisbee en jetski.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Eerste twee games heb ik ook en ben er zeer tevreden mee. De laatste ga ik gelijk rond de releasedatum kopen.

Succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Game Party, More Game Party, Wii Play en Mario Kart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bomberman
mario party 8
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mario Kart.

Is een erg leuk spel dat je in je eentje, maar zeker ook met meer spelers kunt spelen.