waar steek ik mijn SD card in mijn computer

ik wil liedjes op mijn SD card zetten maar ik weet niet waar je die moet insteken op je computer om er liedjes op te zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
47.4K

Antwoorden (5)

daar heb je een adaptertje voor nodig + een kaartlezer op je pc..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er al een poort voor, kan je hem er gewoon insteken, het ziet eruit als een platte sleuf van zo'n 2,5 centimeter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat heb je? een desktop of laptop. bij een laptop zit de sleuf voorin.

Toegevoegd na 26 seconden:
meestal voorin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verwacht dat je pc op Windows draait. Ga dan eens naar configuratie scherm, systeembeheer, hardware, apparaat beheer, en kijk daar eens of je een SD kaart lezer in je pc hebt zitten. Moest je in uw pc een kaartlezer hebben, zal deze vanvoor in de pc zitten. tenzij je een externe hebt natuurlijk. In een laptop zit die meestal aan de zijkant, maar dit kan ook aan de voorkant zijn.
Moest je geen lezer hebben, je kan deze al kopen voor ongeveer 5 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een apparaat waar die sd kaart ingaat (waarom anders wil je het op de die SD-kaart). Als je de sd-kaart in dat apparaat stopt en dat apparaat via USB aansluit op je PC kan je hem waarschijnlijk via mijn computer bereiken.