Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mogelijkheid om mijn Wii te reparen zonder die naar Nintendo op te sturen?

M'n Wii is kapot.
Hij draait geen enkel spel meer. De spellen zijn gewoon schoon etc.
Is er nog een manier om mijn Wii te redden, of ben ik verloren en is mijn enige mogelijkheid de Wii naar Nintendo op te sturen?

Toegevoegd na 25 minuten:
Mijn Wii is NIET gehackt en daar kan het niet aan liggen. Het gebeurde (volgens mij) toen mijn zusje Mario Kart Wii speelde. Ik moet nog aan haar vragen wat er precies gebeurde, maar dat gaat op het moment niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een leek op dit gebied, dus ik roep maar wat hoor. Maar toen onze zoon internet op onze wii wilde installeren werkte er bij ons ook geen enkel spel meer, achteraf doordat de homebrew channel door de update weg was. Wij hebben dat weer kunnen fixen doordat iemand het ORIGINELE Indiana Jones lego spel had. Zoals gezegd geen expert, daarom een reactie ipv een antwoord.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je wii de spellen niet meer leest kan je hem zelf openmaken,en de binnenkant,de koelvin en de lens schoonmaken.
let wel op : de lens moet heel voorzichtig schoongemaak worden EN de garantie (voor zover je die nog hebt) vervalt
Je maakt dus geen aanspraak meer op fabrieksreparaties die normaal onder de garantie vallen.
Ik heb ee soortgelijk probleem gehad met mn ps3,zelf gefixt omdat ik toch al geen garantie meer had.draait weer als een zonnetje.

Maar als het niet aan vuiligheid in de wii of de een vuile lens ligt maak je hem voor niets open...

opsturen is voor je wii de veiligste optie !!!

Toegevoegd na 1 minuut:
in de 3e regel moet het schoongemaakT zijn,
en in de 7e regel ben ik de N vergeten achter een...
typen blijft lastig :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Dat kan. Je kunt zowat alle onderdelen op Ebay kopen.