Een cheat is eigenlijk een hulpmiddel voor degenen die het spel testen, niet bedoeld voor de uiteindelijke spelers. Als je bijvoorbeeld wilt testen of alle monsters wel na een bepaalde hoeveelheid damage doodgaan, moet je niet zelf doodgaan, dus speel je in godmode.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, daar was en is het oorspronkelijk voor bedoeld.. Maar omdat er veel vraag naar was, is het ook in het spel gestopt toendertijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou... Eigenlijk is het er gewoon niet uitgehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt ook;) sinds de PS1 haar intrede deed, zitten er meer cheats in een game;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar cheats zijn er ook om een beetje 'vals' te spelen. Ze zitten in vrijwel alle spellen verstopt maar het neemt tijd om ze te vinden.
cheats zijn er ook om een beetje ‘vals’ te spelen. Ze zitten in vrijwel alle spellen verstopt maar het neemt tijd om ze te vinden.