snel geld verdienen in gt5? wie kan me helpen?

In het spel gt5 ben ik opzoek naar een manier om snel geld te verdienen. Ik heb op een aantal sites gevonden dat dit op de s-track kan. Alleen geen idee waar dit zit. Wie weet dit of weet misschien een andere manier om snel cash te maken. Geen cheats daar doen we niet aan

alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Pin me er niet op vast, maar iemand uit m'n vriendenlijst op PSN had als comment "B-spec = easy money". Misschien dat de B-spec mode erbij helpt.