Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je stopt hem in de gleuf.

Zie het plaatje.

Bij de groene pijlen, ik hoop dat het duidelijk....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Plus van mij, duidelijk antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap ook niet waarom ik 2 minnen krijg want dit is het enige goede antwoord :) Op de originele vraag.
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad. Ik las later ook dat het om een totaal andere disk ging (UMD), maar dit antwoord is correct op de vraag zoals die nu staat.

Andere antwoorden (7)

via de cd/dvd/blu-ray speler aan de zijkant?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekker der uit trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en dan??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is je spel gestopt
Druk eenmaal (kort) op de middelste knop van de ps3-controller (met het playstation logo erop). Je komt nu in het hoofdmenu van de playstation, helemaal onder in de lijst staat game beeindigen.
Ga hierop staan en druk X.
succes ;)!

Toegevoegd na 1 minuut:
helemaal aan de voorkant van de ps3 kan je de cd erin stoppen. Het zit boven de aan knop rechts.
over mijn vorige reactie, ik dacht dat je het stoppen van een spel bedoelde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik de gebruiksaanwijzing lezen, hij is er niet voor niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon de disc erin steken...

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohja, en als er al een disc in zit moet je die er eerst uithalen natuurlijk door op het knopje te drukken wat voorop zit, maar idd, lees de gebruiksaanwijzing eens zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt bij de PS3 geen lade die naar buiten komt als je op een knop drukt. Als er nog geen Blu-ray disc in zit, dan kun je hem in de gleuf duwen (niet te hard, wel voorzichtig blijven) en op een gegeven moment schuift hij verder automatisch naar binnen.

Om hem er weer uit te halen, dan moet je je vinger op dat witte dingetje leggen in het midden van de gleuf. Je blu-ray (of dvd of cd) wordt dan automatisch er weer uitgeschoven.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zoals in deze YouTube filmpje (doorklikken naar 0:08)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de reacties te zien bij het eerste antwoord heb je een UMD, ook wel PSP spel, in de Playstation 3 gestopt. Heb je hem 2e hands gekocht? Want een UMD zit nergens bij een Playstation 3 geleverd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou nee, mijn vader heeft em gewonnen met iets, het is wel een nieuwe enzo en de umd zat er toch echt bij in. Dus ik ging er maar gelijk vanuit dat die erbij hoorde (weet ik veel haha). Want bij de wii zat ook een spel dat erbij hoorde, dus ik dacht bij de PS3 net zo.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding