Waar is momenteel de goedkoopste xbox 360 te vinden?

Ik zoek overal maar kan niets goedkoper dan 180 euro vinden en dat is voor maar 4g...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dan wordt het toch overwegen om er één tweedehands te kopen via marktplaats.
Hier staat er trouwens eentje te koop voor 130 euro
http://link.marktplaats.nl/395698598

* XBOX 360 heb ik gratis gekregen bij aankoop van mijn LG Plasma.
* Modern Warfare 2 Limited Edition Xbox 360 Bundle Announced.
* XBOX 360 + CALL OF DUTY MODERN WARFARE 2.
* Verzendkosten €6,75,-
* Vaste prijs €140,-
* Garantiebewijs van 1 jaar.
* 120GB geheugen.

Toegevoegd na 28 seconden:
sorry, 140 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op de site van bidyes(google maar even, ik weet niet of het onder reclame valt als ik het hier zet) worden ze geveilt, dan moet je wel bidyes hebben, maar die kan je ook sparen door mails te lezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat je vaak in grote steden in de winkels goedkopere consoles kan kopen dan op internet. In Rotterdam bijvoorbeeld door de moordende concurrentie weet ik dat de DSi, die ik een hele tijd geleden gekocht heb, in Rotterdam 30 soms 40 euro goekdoper was dan ergens anders in nederland of op internet. Ik heb bij de Mediamarkt in Rotterdam centrum die 4G xbox 360 ook zien liggen voor 150 euro. Zeker nu met de feestdagen in het vooruitzicht moet je gewoon even goed opletten bij de winkels in grote steden zou ik zeggen.