Wie kent er een goede PC racegame met mooie landschappen als je racet? Dus geen saaie parcours, maar waar je mooie landschappen tegenkoomt?

Eigenlijk zoek ik ook pc games met mooie landschappen in het algemeen. Dus waar je over water moet gaan enzo. Dus echt schitterende landschappen. Eender welk genre. Maar geen strategy games.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind ze ook heel moeilijk te vinden, de mooie landschap games. The hobbit vond ik wel een mooie, maar ook dat is een ren en puzzel spel en geen race game.... ik heb nog nooit een echt schitterende landchap-race game kunnen vinden helaas... De wegen en parcoursen verschillen enorm, maar de landschappen hebben eigenlijk nergens echt prioriteit, wat ergens haast begrijpelijk is, als je er met snelheid langsraast... misschien in een touring game of zo... around the world in your own car.... geen idee of dat bestaat, maar krijg zin om het te spelen... ;-))
Kimath
13 jaar geleden
Ik had dacht ik een tijdje terug op een vraag van je geantwoord, over off-road racing games. De games die ik daar noemde hebben mooie landschappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry dan, kan je de link even geven
Kimath
13 jaar geleden
Dat was deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/lijst-off-road-racegames-pc.93195

Het beste antwoord

Fuel of Dirt 2 en bijna dirt 3 (komt ergens in 2011).
Cod World at war en dan vooral het level Hard landing.
Cod Black ops speelt zich ook groot en deels af in de jungle.
Battlefield Bad Company 2 heeft ook erg mooie landschappen (mijn favoriet!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pitfall, The Lost Expedition.

Ge-wel-dige avonturengame, meest door jungle, maar ook door water, ijs etc.. maar móóie landschappen. Je moet vaak rennen en vliegen, maar dat maakt het juist mooi al die landschappen.
Als je een beetje behendig bent met een gamepad, dan is dit een absolute topper.

hier een videootje. Er zijn er meer.
Het beeld is wat donker, en het is de video van de xbox gameplay, maar voor de pc is hij precies hetzelfde.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maarrehm, dat is dus geen race game. Al voelt ie wel zo als je eenmaal bezig bent ;-)

Toegevoegd na 8 minuten:
* Hier zijn een hele rij verschillende race gamepjes, misschien krijg je hier een indruk van welke je wel -en niet leuk vindt.

http://games.surfplaza.be/online-games-racen.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Need for Speed altijd wel