Wat zijn de plus- en minpunten van Fifa11 en PES11... ?

Ik wil graag een nieuw voetbalgame voor mijn computer kopen.
Mijn vraag is dus: Is Fifa11 beter of PES11 of Fifa Manager ...?

Het zal mooi zijn als jullie mij de plus- en minpunten van elk spel kunt vertellen. En het zou ook goed zijn (als jij de beste antwoord wilt geven) als jullie mij vertellen welk spel fijner is om online te spelen.

Succes en al vast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Fifa heeft de meerderheid (en vind ik ook terecht)

De rechten die PES heeft, zoals de Champions League heeft Fifa niet. Maar fifa heeft wél heel duitsland, turkije, brazilië en alle andere competities. PES soms maar deels. De gameplay wordt gewonnen door Fifa.

Als je keeper wilt spelen of speltype coach wil doen moet je voor fifa 11 gaan.

Als je Champions League leuk vind, kun je voor PES gaan.

Qua realiteit van gezichten wint PES.

Als ík jou was, zou ik Fifa 11 kopen en niet PES 11.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan u geen plus en minpunten vertellen.
Maar mijn broers kopen al jaren de Fifa spellen en vinden dat dan ook het beste voetbalspel.