Wat is een leuk PS2 racespel voor mijn zoon van 12?

Hij heeft van iemand een stuur en een gaspedaal gehad voor zijn PS2. Nu wil hij natuurlijk ook een racespel.
Niet te ingewikkeld want dan verliest hij snel zijn interesse.
Mag ook wel een wat ouder spel zijn, dan zoek ik het wel 2e hands.

13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Het beste antwoord

Hoi Aponi,

Ik wil je Gran Turismo (race) of Collin McRae aanbevelen (rally)
Ik zou niet kiezen voor Formule 1, dat is erg ingewikkeld

Deze spellen zijn nieuw te koop, maar er zijn ook "vroegere versies"van, en worden vaak 2e hands aangeboden.
Als je PS2 omgebouwd is kan ik wel een schijfje naar je toe sturen hoor ;)

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aponi
13 jaar geleden
Dank je, maar mijn PS2 is niet omgebouwd. :)
Aponi
13 jaar geleden
Het is Collin McRae geworden

Andere antwoorden (3)

Need For Speed (I was geloof ik nog PS1, maar er zijn meer edities uitgebracht. Need For Speed Underground was ook nog PS2

Toegevoegd na 15 seconden:
met die laatste kan die ook zijn auto mooi maken :)

Toegevoegd na 34 seconden:
o ja en gewoon rondrijden en ff geen races doen.
13 jaar geleden
Games uit de Need For Speed, Colin McRae of Wipeout (beetje futuristisch) series.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had Midnightclub gekozen!
je kunt je auto op ALLES aanpassen!
Bumpers wielen banden remschijven kleur bodykit's lichten nitro's uitlaten ALLES!