Wat zijn leuke spelletjes op internet voor oude mensen?

Mijn opa heeft sinds een jaar een computer. Hij is 88 en het moet dus niet te ingewikkeld of te snel zijn.

Toegevoegd na 9 minuten:
de spelletjes die standaard op de computer staan kent ie. Verder houdt ie volgens mij wel van dat
soort spelletjes waarbij je van die dozen in de goede vakjes moet schuiven. Van die nadenkspelletjes, maar veel vindt ie te lastig. Het liefst een spelletje waarbij je de muis niet heel veel hoeft te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.9K

Het beste antwoord

Neem hier eens een kijkje, dit zijn spelletjessites speciaal voor 50plussers:

http://www.50plusspellen.nl/
http://www.goedenwel.nl/spelletje/spelletjes?gclid=CPb4wsmit6MCFY8y3godWBnWYw

Toegevoegd na 2 minuten:
Op goedenwel.nl kun je (bovenaan de pagina) ook de lettergrootte aanpassen. Voor oude mensen een uitkomst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

patience, rummi, schaken
wat vindt je opa leuk om te doen?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.seniorweb.nl staan ook leuke spelletjes voor ouderen. Het is een webpagina speciaal voor ouderen, met veel uitleg over het gebruik van de pc en andere handige tips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn schoonmoeder van 80 is gek op "zoek en vind" spellen. De meeste kun je ook op "relax spelen" zetten, dan is de tijdsdruk dus niet aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lemmings :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spellen als Patience, Dammen en Hartenjagen staan standaard al op Windows (meestal kan je ze vinden bij Start > Alle Programma's > Ontspanning). Verder zou ik op verschillende spelletjessites naar de categorie 'Puzzel' kijken.

Ik heb er ook wat bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bubblebreaker is echt heel leuk, simpel en verslavend