Ja, als je een gratis paypal account maakt krijg je gratis 10 dollar (of iets in die richting) en daarmee kan je runescape member worden, dit kan maar eenmalig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet... alleen als je hacks hebt. maar als je die download heb je meteen een trojaans paard te pakken. die gratis account van paypal is er ook niet meer. het enige wat je nu kan doen is een maand member worden en een gratis week van Jagex zelf krijgen. die actie is geldig tot 5 september. dat is een of andere summer special. heb ik ook gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan niet, en nee, ook niet als je hacks hebt want die bestaan namelijk niet, de enige manier is inbreken op de Runescape database en je subscription op member te zetten.
oftewel onmogelijk,
en bij paypal krijg je niet gratis 10 dollar ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas, je zult moet betalen.