Waarom werkt de stemherkenning in Phasmophobia niet?

Ik heb een probleem met de game Phasmophobia. Ik kan namelijk gewoon praten in de game, maar de spraakherkenning werkt niet. Als ik "Geef ons een teken!" roep, hoort het spel me vreemd genoeg niet. Heb mijn mic overigens als standaard ingesteld en voor zover ik weet werkt de microfoon van mijn telefoon gewoon naar behoren. Wat kan dit zijn?

3 jaar geleden
in: Games
4.3K

Antwoorden (2)

Je praat in het Nederlands, je moet in het Engels praten in het spel.
https://steamcommunity.com/app/739630/discussions/0/2970645580589356963/
Er is wel een mogelijkheid voor andere talen naast Engels, maar dan moet je dit wel geinstalleerd hebben op je pc.
Toegevoegd op 02 december 2020 12:05: tekst
Ritsuka
3 jaar geleden
Oh, dat komt wel vaker voor geloof ik. De huidige versie heeft af en toe problemen met voicechat en spraakherkenning. Heb je de juiste microfoon in het spel geselecteerd en op toepassen geklikt? En gebruik je discord of teamspeak ernaast? Start in dat geval deze programma's pas na Phasmophobia. En sowieso: start het spel altijd opnieuw nadat je de instellingen hebt gewijzigd.