Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt de stemherkenning in Phasmophobia niet?

Ik heb een probleem met de game Phasmophobia. Ik kan namelijk gewoon praten in de game, maar de spraakherkenning werkt niet. Als ik "Geef ons een teken!" roep, hoort het spel me vreemd genoeg niet. Heb mijn mic overigens als standaard ingesteld en voor zover ik weet werkt de microfoon van mijn telefoon gewoon naar behoren. Wat kan dit zijn?

3 jaar geleden
in: Games
4.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je praat in het Nederlands, je moet in het Engels praten in het spel.
https://steamcommunity.com/app/739630/discussions/0/2970645580589356963/
Er is wel een mogelijkheid voor andere talen naast Engels, maar dan moet je dit wel geinstalleerd hebben op je pc.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 02 december 2020 12:05: tekst
Ritsuka
3 jaar geleden
Oh, dat komt wel vaker voor geloof ik. De huidige versie heeft af en toe problemen met voicechat en spraakherkenning. Heb je de juiste microfoon in het spel geselecteerd en op toepassen geklikt? En gebruik je discord of teamspeak ernaast? Start in dat geval deze programma's pas na Phasmophobia. En sowieso: start het spel altijd opnieuw nadat je de instellingen hebt gewijzigd.
(Lees meer...)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding