Kent iemand de naam van deze game van speeleiland.nl, met wit poppetje met rode sjaal?

Vroeger heb ik een spel gespeeld op speeleiland.nl, maar ik weet niet meer hoe het heet.
Ik herinner dat het echt een leuk spel was naar mijn ervaring. Weet er. Niet meer veel over,
Behalve dat het ging over:
1. een wit poppetje/blobje met een rode sjaal.
2. Het valt uit een boom en gaat op avontuur,
3. Het komt op een gegeven moment in een ekster nest terecht,
4. Je moet langs de vogel komen maar dat lukt alleen door,
5. Glimmende spullen te zoeken en daarmee de vogel nest te versieren.
6. Als dat is gelukt komt er een andere vogel het nestje ingevlogen en zijn ze afgeleid.
Waardoor je verder kan.
7. Ik herinner ook dat je bepaalde spullen met elkaar kon combineren om iets nieuws te maken.

Weet iemand misschien welk spel dit is?
Het poppetje ziet er ongeveer zo uit
als ik het me goed herinner verliest hij ook zijn sjaal

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Games
2.2K

Antwoorden (1)

Uprising Studios https://uprising-studios.com/ heeft een spel ontwikkeld met de eenvoudige naam SCARF: sjaal. Hier https://www.youtube.com/watch?v=DPWMrkZY4AQ vind je een bijna 19 minuten durende game play demo van het spel. Waarschijnlijk bedoel je deze adventure game.
Toegevoegd op 24 april 2020 09:55: afbeelding
Plaatje bij antwoord