Mag ik met toestemming van mijn ouders een 18+ game kopen?

Mag ik online , een 18+ game bestellen als mijn ouders er toestemming aan hebben gegeven , als ik zelf minderjarig ben?

3 jaar geleden
in: Games
2K
Amadea
3 jaar geleden
Dan kan één van die ouders de game toch gewoon voor jou bestellen? Dan is er niets aan de hand.

Antwoorden (1)

Ja dat kan en is geen probleem voor de verkoper.
Ik heb tientallen malen samen met mijn zoontje een 18+ game gekocht bij GM
Je vader of moeder of een grootouder moet wel bij de koop aanwezig zijn en toestemming voor de koop geven aan de verkoper.
Toegevoegd op 23 april 2020 11:36: tekst
3 jaar geleden
Yoloboy123
3 jaar geleden
Was dat online of gekocht in de winkel?
Edraket
3 jaar geleden
Gewoon in de winkel.
Of online toestemming geven ook mogelijk is weet ik niet.
Ik heb nog nooit online een spel voor mijn zoontje gekocht.