Hoe kan het dat ik vandaag brawl stars gespeeld heb en mn ogen dicht doe ik het spel zie?

Ik speel nu 4 dagen met mn vriend brawl stars alleen elke x als ik mijn ogen dicht doe zie ik het spel gespeeld worden. Ik word hier best wel naar van want ik heb geen idee wat het kan zijn en heb dit nu voor de 3e nacht. Heeft 1 van jullie enig idee wat ik hier aan kan doen? En zou dit een psychose kunnen zijn van een lsd terug val of zo iets?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Games
2.2K
Griffin
3 jaar geleden
Hoe kan ik iets aan mijn lever hebben als ik elke dag 1L wodka achterover tik? Je hebt een overdosis Brawl Stars, stop met het non-stop spelen van het spel en de beelden zullen verdwijnen.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
heel normaal ikzelf heb het talloze malen gehad vooral vroeger,mensen die ik ken ook - voornamelijk toen ik nog op school zat en een nintendo 8bit had. toen kwam het voor op dagen dat ik het spel super mario bros 1,2 of 3 weleens 8-10 uur per dag speelde (heel slecht eigenlijk ja). als ik dan naar bed ging en mijn ogen dicht deed, dan zag ik dat kereltje gewoon rennen door de levels, alsof ik naar een echte tv keek met het spel erop,dromerig en als het ware op automaat. dit kon wel een uur lang of langer zo doorgaan. heb dit vaker gehad jaren daarna ook met voornamelijk videogames. (als je dit hebt moet je even op iets anders concentreren, zoals een (strip)boek of ga iets afleidends doen.)

Antwoorden (1)

In de nacht verwerk je wat je overdag gedaan hebt, als jij veel iets speelt, dan blijft dit in je hoofd zitten. Dit word ook wel het Tetris effect genoemd: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tetris_effect

Oplossing is simpel, minder dat spel spelen of even helemaal stoppen. Geef je hersenen wat anders om te verwerken.

Ik heb het zelf wel gehad toen ik veel Assassin's Creed speelde. Ben je ergens buiten, en de hele tijd denk je dan hoe je op een gebouw kan klimmen, haha.
Ritsuka