Mijn minecraft geluid doet het niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Gister heb ik minecraft aangeschaft. Het gaat om de windows 10 editie versie 1.14.6. Helaas werkt het geluid niet in het spel. Mijn pc geeft zelf geen geluid, maar als ik mijn oordopjes erin doe hoor ik wel al het geluid. Bij minecraft hoor ik helemaal geen geluid ook niet met de oordopjes in de pc. Ik heb het spel al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat werkte niet. Mijn vriend heeft dezelfde versie aangeschaft op zijn laptop en hij heeft wel gewoon geluid. Heeft iemand misschien de oplossing hiervoor? Ligt het aan het spel of zou het mijn pc kunnen zijn ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Games
4.2K

Antwoorden (1)

Soms buggt het spel waardoor het geluid niet komt, doe in een server CTRL+F3+T, hiermee herlaad je de items van minecraft en ook de sounds. Werkt het niet? Probeer het nog eens of restart je minecraft er herlaad het proces