Delta Force Xtreme

Zijn er nog mensen die mij kunnen helpen met bovengenoemde game?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

na enig googlen kwam ik op een walktrough van delta force 2.. miss dat dit je kan helpen en anders veel succes met verder zoeken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beste Lutjebroeker, Delta Force Xtreme is een heruitgave van Delta Force, de eerste editie van een reeks van 7. Nu is deze Delta Force een zeer goede heruitgave, dat NIEMAND daar een cheat voor heeft kunnen vinden, maar ik geef de moet niet op!!!! Toch bedankt voor je responce, al is het voor de verkeerde Delta Force. LamaKid