Nee.

Je kan SIMS 4 kopen als DVD-ROM of als digitale download via Origin.
Ook als je het koopt via DVD-ROM zal je de SIMS 4 moeten registreren via Origin. Dus eenmaal op je account kan je het via Origin opnieuw downloaden.
===
Wellicht moet ik je vraag lezen als:
Kan je de SIMS 4 als fysieke schijf kopen, dan is het antwoord ja. (Maar technisch gezien zijn een CD-ROM en DVD-ROM anders, net als een CD en DVD anders zijn).
Toegevoegd op 18 februari 2020 18:25: tekst
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heel erg bedankt!