Welke apparaten hebben genoeg opslagruimte om Real Racing 3 volledig te kunnen spelen?

Het spel vraagt behoorlijk wat opslagruimte. Hoeveel precies weet ik niet meer. Ik heb het spel meerdere keren geïnstalleerd en gespeeld. Maar doordat mijn opslagruimte iedere keer zo vol werd, moest het spel steeds weer verwijderd worden. Hopelijk heeft iemand goede tips.

4 jaar geleden
in: Games
2.4K

Antwoorden (2)

Alle apparaten die meer dan ~2GB aan interne opslag over hebben. Het probleem zal zelden het apparaat zijn, maar eerder hoe vol dit apparaat al staat met andere apps.

https://www.quora.com/How-much-data-do-I-need-to-be-able-to-download-Real-Racing-3-on-Android-Ive-been-told-I-need-at-least-1-5GB-of-free-space-but-its-size-is-68MB-on-the-Play-Store
---
Dat zijn dus bijna alle huidige smartphones en tablets. Zolang ze dus maar leeg genoeg zijn.
---
Apparaten met 8GB of meer (neem liever 16GB of meer, want van die 8GB gaat al snel meer dan 2 GB verloren aan systeembestanden)
https://tweakers.net/categorie/215/smartphones/producten/#filter:q1YqKMpMTvXNzFOyMtBRKi5ITXbLzClJLSpWsqpWMje3AFG5IFklCz0DJR2l3MQKINvQwMAAyK2trQUA
Toegevoegd op 21 juni 2019 23:36: tekst
4 jaar geleden
LizzzLady
4 jaar geleden
LeonardN, bedankt voor de uitleg!
Een Apple TV dat is een kastje waarme je je televisie mee kan bedienen. hier op kun je ook Real Racing 3 op spelen. dit word bij merdere Mediamarkt filialen geprecenteerd en daar kun je dit spel ook op uitproberen.