Hoe kan ik mijn gta5 online character van xbox one naar PlayStation 4 overzetten?

Onlangs een PlayStation 4 gek9cht . Naar jaren de xbox one te hebben gebruikt.
Alleen vraag ik mezelf nu af , kan ik mijn online character van gta 5 op de xbox one.
Overzetten of gebruiken op de PlayStation 4?
En zo ja hoe werkt dat dan.

Dank alvast

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Games
5.4K

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Met geen enkel platform kan je een karakter transferen.

https://support.rockstargames.com/articles/115007553888/Grand-Theft-Auto-Online-Character-Transfers

Question: Can I transfer my character from my current platform to another?

Answer: No, this is not possible. There is currently no feature available to transfer character data between platforms.
====
Vraag: Kan ik mijn poppetje van het ene naar het andere platform transfereren.

Antwoord: Nee dat is niet mogelijk. Er is geen methode om de data van een personages van het ene naar het andere platform te sturen.

(Met platform bedoelt men: PS4, XBox of PC)
Toegevoegd op 14 april 2019 10:44: tekst