Welke PlayStation console verscheen in 2003, maar kwam nooit naar Europa ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

De PSX.

Was een console met DVR en PS2.

https://nl.wikipedia.org/wiki/PSX_(digitale_videorecorder)

De PSX (ook bekend als PlayStation X) is een verbeterde versie van de PlayStation 2, die op 13 december 2003 in Japan werd uitgebracht. De term PSX was oorspronkelijk de werktitel van de eerste PlayStation (PlayStation eXperimental). Naast alle functies van de 'normale' PlayStation 2, heeft de PSX de mogelijkheid om tv-programma's op te nemen en op te slaan op de interne harde schijf. Muziek kan ook worden omgezet van een cd naar de harde schijf. Verzamelde gegevens kunnen worden gebrand van de PSX naar een normaal verkrijgbare cd-r, cd-rw, dvd-r of dvd-rw. Door de uiterst trage verkoop in Japan, werd het product in de Verenigde Staten en in Europa niet op de markt gebracht.