Werkt sims 4 outdoor retreat ook in Nederland?

Hoi!
Ik ga over 3 weken naar Amerika en zou daar graag sims 4 outdoor retreat willen kopen, wat in de natuur in Nederland is. Ik vraag mij alleen af of hij dan ook op een Nederlands spel werkt?

Groetjes Dayenne.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Games
1.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Waarom al die moeite als je het gewoon online kan kopen en downloaden?

Antwoorden (1)

Het spel werkt ook op een Nederlandse versie.
Je kunt overigens een Nederlandse Outdoor Retreat hier downloaden voor zo'n tien euro, dan heb je het spel vandaag nog in huis.
https://www.g2a.com/en-gb/the-sims-4-outdoor-retreat-key-origin-global-i10000050626001
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Die oplossing is veel makkelijker