Als ik guitar hero speel, waarom is de audio altijd later dan het beeld, en hoe los ik dat op?

Ik speel het spel op de xbox 360, en heb tot nu toe de spellen Legends of Rock en World Tour gespeeld, ik verwacht dat het probleem bij andere spellen hetzelfde is.
Bij Legends of Rock krijg je de optie om de audio en video tegelijk te calibreren door een soort piepjes test, bij World Tours calibreer je ze apart, maar bij beide lost het weinig op, en merk ik soms zelfs weinig verschil.

Miijn tv is een Samsung UE40B6000VP. Ik heb spellenmodus al aangezet, wat het voor een groot deel oplost, maar nog niet alles. Daarnaast zou je denken dat de tv een optie zou hebben om ook de audio en video te kunnen calibreren, maar die heb ik in het menu nog niet gevonden.

Op deze manier is het spel niet leuk meer, omdat ik heel veel fouten maak die ik anders niet zou maken...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
2K

Antwoorden (1)

probeer je xbox aan te sluiten op een monitor of op een ander beeldscherm als het dan wel goed werkt dan lig het waarschijnelijk aan jouw tv