Ik heb een nieuwe computer en weet mijn wachtwoord niet meer. Kan iemand helpen?

Ik had eerst sims op de computer van mijn ouders. Ik heb dan 2 jaar geen sims meer gespeeld waardoor ik mijn login niet meer weet en ik kan de code niet gebruiken omdat die gebruikt word door mijn oude account.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
weet niet hoe dat moet

Antwoorden (1)

Kan je niet gewoon drukken op wachtwoord vergeten? En dan je e-mailadres ingeven.
Wij hebben dat ook een keer aan de hand gehad en toen heeft mijn vader naar de 'sims' gebeld.

En nu kan ik terug op De Sims spelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja ik heb dat ook gehad