Hoe gebruik je Guitar Hero Live op een IOS device?

Guitar Hero Live is niet uitgebracht op de originele Wii spelcomputer, dus ik vroeg me af of je ook een 'losse' gitaar kon kopen en dan via bluetooth met bijvoorbeeld je iPad kon verbinden en dan alle normale liedjes kon spelen. ( en ook eventueel met meerdere mensen)

Als dat mogelijk is zou ik ook graag willen weten welke gitaar ik zou moeten kopen. (die van de Wii U, Xbox etc..)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (1)

Je speelt Guitar Hero Live met de meegeleverde gitaarcontroller zoals hier te koop:

https://www.bol.com/nl/p/guitar-hero-live-ios/9200000049875334/

Je kan alleen met de iOS-gitaarcontroller spelen niet met de XBox/PS versie.