Wat te doen als je geen manier hebt om een bepaalde game op te starten?

Ik heb een dag of twee terug het spel ARK:survival evolved gedownload op mijn externe harde schijf ik heb het gespeeld na het downloaden en vond het een leuk spel. Alleen heb ik mijn externe harde schijf veilig losgekoppeld omdat ik moest stoppen en vertrekken. Ik probeer nu, een dag later, het spel weer op te starten maar ik kan nergens op de externe harde schijf een shortcut vinden of iet wat erop lijkt ik heb gezocht op het internet maar ik denk niet dat veel mensen dit probleem hebben en dus dat er nergens een oplossing staat voor mijn probleem. Heeft iemand een idee hoe ik dat spel kan opstarten? want ik het gewoon gedownload op de externe harde schijf zonder problemen en heb het daarna kunnen spelen. Vervolgens na het verwijderen van de externe harde schijf en weer inpluggen kan ik nergens een manier vinden om het spel weer op te starten. Ik zie wel een shortcut op mijn bureaublad maar als ik die open krijg ik een download menu van steam naar voren om het spel te downloaden (wat ik al heb gedaan).

Alvast bedankt voor je tijd :)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
2.3K
LeonardN
6 jaar geleden
Heeft de schijf weer dezelfde letter? Start het spel via Steam
Als het niet in de lijst staat, zorg dan dat de schijf weer de downloadlocatie voor steam. (wijs de juiste map aan, niet de map van het spel maar SteamLibrary.

Antwoorden (1)

Ga naar
ShooterGame > Binaries > Win64
Start ShooterGame.exe

https://steamcommunity.com/app/346110/discussions/0/615086038683794500/

Toegevoegd na 3 dagen:
En als alles faalt gewoon herinstalleren.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als ik dat doe ziet van alles staan maar geen .exe files te bekennen.
LeonardN
6 jaar geleden
Volg dan wat ik zeg in de reactie. Dus via Steam je hdd weer als installatie/downloadmap zetten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
sorry LeonardN maar ik volg niet je bedoelt?
LeonardN
6 jaar geleden
Ga naar
Steam
Instellingen
Downloads
Steam Library Folders En wijs dan de SteamLibrary folder aan op de HDD.