Waarom krijg ik het geluid in Tetris op mijn tablet niet gedempt?

Ik heb Tetris van EA op mijn android tablet. Ik wil graag tijdens het spelen de muziek en geluiden van Tetris dempen. Echter als ik het geluid van Tetris uitzet blijf ik het horen. Heeft iemand anders dit ook of ben ik de enige?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Optie één: Als je naar de Appstore gaat kan je kijken of er een update gedaan moet worden. Als dat zo is kan het probleem misschien verholpen worden? Optie twee:
Probeer de App te verwijderen en op nieuw te installeren. ( Weet niet of je dan ook alles kwijt bent ) Optie drie: Mocht het allemaal niet werken doe gewoon het geluid van je tablet uit.? ( Tenzij je tussendoor muziek wilt luisteren op de tablet)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het herinstalleren heeft het probleem opgelost. Ik ben dan niet alles kwijt want je kunt met je FB-account inloggen die dan alles als het goed is bewaard.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem met mijn oneplus 5t.

Antwoorden (1)

ik denk dat het dan aan je tablet ligt, niet aan teris
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nope. Het lag wel aan Tetris. Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu doet hij het wel.