Kun je sims 4 spelen op een laptop waar geen cd-rom in kan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
26.7K
Ritsuka
6 jaar geleden
ja hoor, je kunt het legaal downloaden na kopen op aantal websites.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon kopen via Origin is mijn advies. Niet veel duurder dan een andere website en aangezien Origin van EA zelf is, de meest betrouwbare methode.
criseyde
6 jaar geleden
Origin heeft nu zelfs Summer sale, met kortingen tot 25%

Het beste antwoord

Ja. Je kan een los DVD-station aansluiten of het spel online kopen/downloaden via Origin.

Toegevoegd na 27 minuten:
https://tweakers.net/pricewatch/334125/de-sims-4-pc-(windows).html
Alle verkopers waar een wolkje achter staat met een pijltje naar beneden geven de optie om te downloaden. Je ontvangt dan een code in de mail en zal dan via Origin je game kunnen downloaden en activeren.

Toegevoegd na 35 minuten:
Je kan ook een DVD-versie kopen (online of in een echte winkel) en dan de code in het doosje invoeren op je Origin-account. Waarna je de Sims 4 kan downloaden en spelen.

Toegevoegd na 49 minuten:
Je hebt dus een keur aan mogelijkheden:
Fysieke DVD:
-Los DVD-station speler aansluiten
-Code in doosje verzilveren op Origin en downloaden
Direct kopen op Origin (download)
Activatiesleutel kopen op een andere site en dan invoeren bij Origin.

Maar direct op Origin kopen is de meest betrouwbare manier.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Via bol.com kan je ook kopen en direct downloaden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan je de link geven? Ik zie de optie om te downloaden niet.
ronron1212
6 jaar geleden
@MrTomaat kopen dus eerst in het winkelwagentje daarna betalen en dan krijg je de download link.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nope. Heb het even nagezocht. ALS dat kan bij een game die koopt op bol.com dan ziet het er zo uit:
https://www.bol.com/nl/p/farming-simulator-17-windows-mac-download/9200000071897101/#product_title
(klik tussen Windows en "Windows download/Mac Download" om het verschil te zien in aankoop) Sims 4 heeft die optie niet:
https://www.bol.com/nl/p/de-sims-4-windows-mac/9200000020344249/?suggestionType=typedsearch
ronron1212
6 jaar geleden
Ik heb op deze manier al diverse games gekocht bij bol.com
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat kan, het kan ook bij veel games, maar niet bij de game waar we nu over praten (Sims 4). Zie je dat nu ook? Klik even op de twee links om inzicht te krijgen in het verschil. De ene game geeft wel de optie voor download+sleutel, de andere(Sims 4) heeft enkel de mogelijkheid om de game op te laten sturen. Het verschil zit hem in games die via Steam en UPlay te spelen zijn en games die enkel via Origin te spelen zijn zo te zien.
(Ik neem aan dat je de spellen via Steam speelt?) Fifa en Mass Effect kan je ook niet de sleutel direct van krijgen, dus alle Origin/EA-titels zijn niet op die wijze te koop.
ronron1212
6 jaar geleden
Mijn niet opgevallen ik speel de meeste gewoon na dat ik het spel zelf heb.

Andere antwoorden (1)

ja dat kan zeker ik koop al mij spellen bij steam het is vertrouwbaar, maar je zou het ook bij g2a kunnen kopen daar is het goedkoper maar ik weet niet of het vertrouwbaar is.

maar voordat je het spel gaat kopen zal ik eerst kijken of je laptop het wel kan kan dat kan via de webstite can you run it --> https://www.systemrequirementslab.com/cyri
je voert de game naam in en de volgende stappen volgen vanzelf