Wie kan me helpen met de Sims 4 custom content?

steeds als ik een haar download komt er wat er op de foto staat hieronder daarom kan ik alleen sets downloaden dat vind ik vervelend wie weet hier een oplossing op?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.6K
Ritsuka
6 jaar geleden
je pc wil het zo te zien openen met acrobat reader, je moet het toch in een map opslaan?

Het beste antwoord

Open Adobe Acrobat.
Klik Edit en kies Preferences.
Kies (links) Internet.
Check af: "Display PDF in browser".
Klik OK.
Hopelijk opent AA nu niet meer automatisch dit bestand en kun je het opslaan.

Andere manier: ontkoppel package van AA.
Ga naar een map.
Rechtermuisklik en kies Nieuw -> Tekstdocument.
Noem dit tekstdocument test.package (dus niet test.txt).
Rechtermuisklik op dit bestand en kies "Openen met".
Kies "Standaardprogramma selecteren".
Kies een ander programma dan AA en vink aan "Dit type bestand altijd met dit programma openen".

Plaats de content in C:\Gebruikers\[gebruikersnaam]\Documents\Electronic Arts\The Sims 4\Mods.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super bedankt