waar kan ik online sims 3 of 4 kopen voor mac?

Het liefste een beetje goedkoop? Ik vond namelijk sims 3 op stream, voor maar 5$, maar deze is alleen maar voor windows computers.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
1.6K
capthavoc
6 jaar geleden
https://www.thesims.com/nl_NL/mac misschien heb je hier wat aan ?

Antwoorden (2)

Je zou het op g2a.com prima en betrouwbaar kunnen kopen! Je kan met ideal en paypal betalen, je moet er wel voor zorgen dat je G2A Shield deactiveerd!

Desnoods zou je het op Origin kunnen halen, daarvoor moet je wel Origin op je PC downloaden (gratis en veilig).

Groet,
Remy

Toegevoegd na 31 seconden:
Of het ook voor mac is weet ik niet, daarvoor zou ik naar de ondersteuningen kijken die bij het spel staat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik weet dat origin (sims 4) mac ondersteunt.
op bol.com. Het is sowieso een veilige website. Koop het niet 2e hands. dan is de code waarschijnlijk al gebruikt. Je kan het wel kopen, maar vraag dan naar het origin account.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Niet goedkoop, maar wel veilig