Kan je je gekochte steam games over zetten naar een ander account?

Ik wil voor meerdere reden een nieuw steam account maken.
Nu heb ik op het account die ik nu heb veel gekochten games.
Is er een manier om die over te zetten naar een nieuw account en hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
5.5K
Ritsuka
6 jaar geleden
games zitten aan je account gekoppeld, dit kun je volgens mij niet overzetten.
Waarom wil je een nieuw account beginnen?
Ritsuka
6 jaar geleden
Dingen als wachtwoord en emailadres kun je namelijk gewoon updaten, daarvoor hoef je geen nieuw account aan te maken. Cloud saves kun je volgens mij ook wel weer verwijderen.

Antwoorden (1)

Nee, dit mag niet volgens de voorwaarden. Het account is strikt persoonlijk en kan niet worden overgedragen, staat daar:
"Your Account, including any information pertaining to it (e.g.: contact information, billing information, Account history and Subscriptions, etc.), is strictly personal. You may therefore not sell ... or otherwise transfer your Account". Zie bron.