hoe duur kost een wii U ?

mijn dochter van 9 wil er graag een voor haar verjaardag maar ik kan nergens vinden hoe duur een wii u kost

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Games
3.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe duur is een Wii U?
Of
Hoeveel kost een Wii U?
Een mix hiervan is niet goed.

Antwoorden (2)

6 jaar geleden
De Wii U word haast niet meer verkocht omdat er een opvolger is
namelijk de Nintendo Switch
Bol.com verkoopt nog de Wii U maar wel rond de 400 euro je krijg er dan wel een spel bij
terwijl de switch verkrijgbaar is voor 329/ 349 euro maar dan zonder spel deze kosten rond de 60 euro
Dus wat is de beste keus voor de Wii U zijn er veel meer spellen te krijgen wel meer dan 100
terwijl de Switch nog er beperkt is wat spellen betreft weinig keus nog

Zie bijlage