Kun je sims 4 op de pc nog een keer downlaoden, nadat je dat al één keer eerder hebt gedaan?

Afgelopen zomer had ik thuis een blikseminslag. Hierdoor kon ik heel de pc weggooien, omdat die door de inslag kapot was gegaan.
Op deze pc had ik de sims 4 gedownlaod via een cd. Nu heb ik een nieuwe computer en vraag me af of het mogelijk is om de sims 4 met diezelfde (al gebruikte) disc opnieuw te installeren op mijn nieuwe computer.
Ik weet alleen niet of dit kan. Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
3.6K
Sharonves
7 jaar geleden
Had je een Origin account op je vorige PC? Zo ja is de kans groot dat je niet eens de Sims 4 opnieuw hoef te installeren.
Sharonves
7 jaar geleden
Maar los daarvan, ja dat kan.

Antwoorden (2)

ik denk dat dat wel moet kunnen! ik heb het ook al geprobeerd met de Sims 2 en dat ging perfect!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaa, bedankt het is gelukt!
het ligt eraan
bij jou'n gekochte cd zit een blaadje met jou'n code deze ben je nodig om het spel te downloaden op origin als je met hetzelfde acount inlogt op bijv. een andere computer kan dit wel maar je kunt deze code niet meer op een ander origin acount gebruiken