Waarom kan mijn iPad GBA4iOS niet controleren?

Ik heb ios

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb iOS 10.1
Ik heb gba4ios gedownload en eerst werkte het prima maar opeens moest ik de app controleren. Ik ging naar beheer profielen en apparaten en drukte op controleren maar dat werkte niet! Als ik er op druk dan doet hij heel even iets maar daarna stopt hij ermee.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Mvg

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
5.7K

Antwoorden (1)

Je moet de datum tenminste één dag terug zetten alvorens je het download, maar ook als het niet meer werkt. Datum één dag terug gba starten en dan de datum weer goed zetten.