Ik kom niet van mijn AFK bij League of Legends af. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel lukt?

Ik heb een 20 minuten AFK (Lower priorij queue) bij League of Legends. Ik heb die laatste queue nu al 9 keer gedaan, maar steeds als ik klaar ben met wachten is de aprox ongeveer 48 seconden, maar na 3 minuten vindt hij nog geen match. Vervolgens krijg ik de melding dat ik niet snel genoeg p de match heb gedrukt, terwijl deze niet eens werd weergegeven. Hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

Die Aprox tijd heeft niks te maken met je lower priority queue. De Aprox is de tijd die het gemiddeld duurt om een match te vinden. Dat heeft dus iedereen.