Hoe kan ik gta herinstalleren?

Ik heb gta 5 destijds op cd gekocht en ik wil mijn computer graag rebooten. Hoe kan ik gta 5 deinstalleren en dan achteraf em terug downloaden want mij licentiecode moest ik ingeven tijdens de eerste installatie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
He? Je hebt de game op CD zeg je, wat is het dat je dan moet downloaden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
je code zit vast aan je social club account. als je inlogt op de social club website kan je bij instellingen de game opnieuw downloaden en heb je de cd's niet nodig

Antwoorden (1)

Bij configuratieschem staat het icoontje met programmas, daar staan al je programmas dus onder,daar moet dan ook GTA bij staan, dan kun je via daar het spel deinstalleren.