Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik deze game downloaden?

Ik heb een code gekocht via een site voor origin. De game is gedownload maar ik kan het niet openen. Het geeft een error en ik moet het verwijderen en opnieuw installeren. Ik kan de code echter maar 1 keer gebruiken en nu ben ik mijn geld dus kwijt. Ik kan op de site van EA en Origin niks vinden. Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
997
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Bij wie heb je de code gekocht als ik vragen mag? Ik heb recent een code gekocht voor Windows 7. Windows 7 gedownload en errors. Kwam niet eens zo ver dat ik de licentie code kon invoeren. Vandaar dat ik me afvroeg waar je die code gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een Origin licentie wordt als het goed is in een account opgeslagen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die code staat na invoer gekoppeld aan je origin/ea account. Er gebeurt niks als de game gedeinstaleerd wordt. De game blijft op je account staan om op elke gewenste pc te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als toevoeging op het antwoord hierboven, voor de zekerheid kun je op de site van origin inloggen en in je gamebibliotheek controleren of de game erbij staat. Hier kun je ook simpelweg op 'installeer en speel' klikken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding